Check.

Nu är det gjort. Inte på det sättet som jag trodde, men på sättet jag hoppades skulle ske ifrån ett annat håll.
Ett sjukt sätt som fick mig till att inse vilket misstag jag hade gjort och att jag inte har någon anledning till att vara ledsen nu i efterhand.
 
Tack vare att det blev som det blev, har det bara gjort mig glad och lycklig igen. Jag vet att om det hade blivit på mitt sätt, så hade jag blivit väldigt ledsen och haft det tufft, även fast det skulle göras, oavsett.
Men istället fick jag reda på ting, och det gjorde att jag kunde göra mitt val utan några flera tankar om det. Då var det helt över.
 
Hur konstigt detta än kommer låta, med tanke på mitt förra inlägg, så är jag glada Isabelle igen. På riktigt. Nu mår jag bra. Tänk så mycket ens val i livet påverkar en.
 
Bild från i fredags. Glada Isabelle är tillbaks!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0