Nervositeten tar död på mig.

Vet ni vad?
På fredag har jag min första dag helt själv på det nya jobbet. Är så jäkla nervös. Hade x antal mardrömmar inatt om hur jag misslyckades med precis allt jag försökte mig på. Så om resten av nätterna ska vara lika mycket tortyr kommer jag sov-strejka.

Inte har jag en Stian som kan lugna ner mig här hemma heller. I måndags flydde han fältet till huvudstaden och kommer inte hem förrän på fredag igen. Kurs kallas det.
(Inte så populärt om man frågar mig med tanke på hur sällskapssjuk jag är.)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag vet inte vad det är för jobb, men jag är övertygad om att du kommer att klara det galant :)

2012-05-11 @ 12:29:16
URL: http://lillakollberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0