We can't go nowhere but up from here, my dear.

Underbart att min mobil inte vill samarbeta med mig längre. Det finns viktiga människor som inte kan få tag på mig, vilket känns riktigt kul. Verkligen. Så måste införskaffa mig en ny telefon.
Hade tänkt vänta med det egentligen, men får väl ta och köpa den billigaste som finns och ha tills jag tänker köpa mig en ordentlig en. För en ny, dyr telefon ligger inte som prio ett på min lista just nu.

Natten har varit lång och jobbig. Förutom min ej fungerande telefon har jag också fått en ej fungerande hals på köpet. Det tackar jag för! Så vaknade utav en hostattack imorse, och inte mitt alarm. Ska det verkligen behöva vara så? Nej.

Har redan gjort lite ärenden nere på stan och nu sitter jag i lägenheten igen. Så det är väl bara att sätta igång med det jag brukar göra när jag inte jobbar - leta jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0