Spring.

Hafjell var underbart! Stian och jag åkte ner för alla svarta backar vi kunde hitta. Att vara överlycklig och livrädd på samma gång är en härlig känsla kan jag lova er.

Håller för övrigt fortfarande på att söka efter ett annat jobb. Börjar bi desperat så söker egentligen på allt som jag hittar på alla olika sidor. Om inget händer snart tänker jag banne mig springa runt och lämna cv i alla affärer och liknande jag kan hitta.

Idag har både jag och Stian varit lediga, vädret har varit underbart med blå himmel och ca 15 plusgrader så självklart tog vi oss ut till stan här i underbara Sandefjord. Vi gjorde en av mina favoritsysslor - att sitta på ett café och titta på alla människor som kommer och går. Underbart!

Just nu sitter jag själv hemma hos Stian, han ska vara borta i några timmar. Hittills har jag hunnit ta en springtur och ätit middag.
Nu tänkte jag kolla runt lite mer på internet och se om man kan hitta något jobb att söka på.
Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0