Make time go faster.

Om två dagar åker jag och Stian till Sverige. Åh så jag längtar! Ska få träffa mina föräldrar och vänner igen. Bara tanken av det får mig att le.

Så nu håller jag på att försöka packa ner en massa vintersaker och annat som jag samlat på mig och inte längre behöver ha här. Stackars mamma och pappa får stå ut med att ha mina saker liggandes i huset en stund till.

Kan också nämna att det inom en snar framtid är flyttning på gång. Både för mig, Nathalie och Jonas. Det längtar jag också galet mycket till.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Trevligt, så det betyder att du är hemma över påsk? :) Jag kanske får en chans att träffa er då.

Ska ni flytta igen? Tyckte att ni gjorde det alldeles nyss :P

2012-03-29 @ 12:39:34
URL: http://lillakollberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0