It's funny how day by day, nothing changes. But when you look back, everything is different.

Om tio dagar så åker jag och min älskling till Sverige för att hälsa på vänner och familj. Längtar rätt så mycket faktiskt.
Men jag hoppas på att våren hinner komma till Sverige innan vi kommer, för här är den i full gång! Så vore lite hemskt att behöva åka till kyla igen. Just sayin'.

Är väl egentligen inte så mycket att nämna här at the moment. Vardagen flyter på, men tiden går bara fortare och fortare. Hinner knappt med.
I min värld var det inte länge sen vi stod uppe på slottsfjället här i Tönsberg, tittade på alla fina fyverkerier när klockan slog tolv och hälsade det nya året välkommen.

Men så är det.




Kommentarer
Postat av: Tina

KOMMER KRAMA DIG SÅ HÅRT ATT DU KVÄVS KVINNA!!

2012-03-20 @ 10:41:03
Postat av: isabelle

Då blir isabelle lycklig!!!

2012-03-20 @ 10:53:19
Postat av: Amanda

Åh, vad mysigt :) Vilka datum är det ni är hemma i Trosa-trakten?

2012-03-22 @ 14:48:05
URL: http://lillakollberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0