Ibland är livet för bra för att vara sant.

I fredags bjöds det på fest hemma hos mig och Stian. Vi skulle nämligen fira mig och Aurora som fyllde år i torsdags.
Folk kom och fyllde upp den lilla ytan vi hade att erbjuda. Det började härligt på uteplatsen där vi åt och umgicks, senare under kvällen började alla samlas inne i vårat pyttekök och då kände jag hur varm jag blev i hela kroppen. Det var så kul att firas av och med så underbara människor.

En kort utgång på byn också, men vi kom fort på att det var roligare att festa hemma. Kvällen slutade med att Stian och hans bror somnade sött i soffan. Kvar satt jag och hans brors sambo och lyssnade på musik tills klockan blev halv sju på morgonen. Så underbart.


Kommentarer
Postat av: Jane

Ja det måste du vara!!<3

2012-06-22 @ 10:25:44
URL: http://jaaney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0