Ont!

Igår var jag och solade solarium. Det skulle jag inte ha gjort. Brände min rumpa ganska så rejält - och det fick jag veta klockan 03.30 imorse.
Då jäklar började det svida, klia och sticka på min rumpa så mycket att jag var nära på att misshandla just den kroppsdelen på mig själv.
 
Men självklart är jag ju en väldigt lugn kvinna så jag låg och vred och vände mig smidigt cirka 234897239871 gånger i hopp om att Stian inte skulle vakna (vilket han senare sa att han hade gjort. Big time.)
Till slut fick jag ett utbrott så jag flög upp ur sängen och satte mig framför tvn i hopp om att det skulle göra mindre ont då - men ikke.
 
Till slut gick jag och la mig igen. Somnade runt 05.50. När ringde Stians klocka? Klockan 06.00. Ja men då var man tillbaka där man började.
 
Men jag fick färg på hela kroppen då. Och lite fräknar. Totally worth it.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0