Galna Isabelle är tillbaks.

Sömngångaren är tillbaks! 
De senaste nätterna har jag...
 
• Inte vetat vart jag är. Det är svart. Jag ser ingenting. Jag förstår ingenting. Jag hör en man ligga och snarka bredvid mig (inte vet ju jag att det är Stian). Jag får panik och går upp ur sängen. Förstår då att jag går i sömnen. Skäms. Går och lägger mig igen.
 
• Fått för mig att någon kastat ett täcke på mig som var fullt av insekter (don't even ask). Satte mig upp. Fick panik. Visste inte om jag skulle hoppa ur sängen eller sitta kvar. Stian vaknar och frågar vad jag gör. "Tyst!" säger jag till honom. "Känner" en spindel krypa på min arm. Får ännu mer panik. Flyger upp ur sängen. Tänder taklampan. Vaknar. Skäms. Går och lägger mig igen.
 
• Fått för mig att jag är på jobbet. Får helt noja över att jag ligger och sover när jag ska jobba. Sätter mig upp och försöker hitta saker som behövs för att göra mitt arbete. Hittar ingenting. Blir jätteorolig och förvirrad. Ger till slut upp och lägger mig igen
.
Sen händer oftast detta några gånger under samma natt.
 Underbart. Varför sova när man kan göra onormala saker i sömnen liksom?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahahaha jag dööööööör!!!!!!!!!!!!!!! Så kul!!!

Va jobbar du med btw??

2012-07-21 @ 20:46:52
Postat av: Amanda

Snuttan då :P Jag vet inte om jag ska tycka mest synd om dig eller Stian. Han kanske börjar inse nu vilken galning han egentligen är ihop med ;)

2012-07-24 @ 15:45:41
URL: http://lillakollberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0