Sjuk.

Har gått och blivit jätteförskyld. Då menar jag inte "lite snuvig men det går fint-förskyld", utan "jag kan inte andas, mitt huvud håller på att sprängas så gör slut på mitt lidande-förskyld".
Om ni bara kunde visste hur mycket jag torterades inatt! Sov i kanske 3-4 timmar totalt, de resterande timmarna låg jag mest och gaspade efter luft.
Så idag knaprar jag piller samt tycker synd om mig och hur jag inte kan få lägga mig ner och vila eftersom att trycket i huvudet och näsan blir tio gånger värre än vanligt.

Vad har vi fått ut av detta då? Inte så mycket mer än att det är jättesynd om mig.
Så om ni ursäktar, nu ska jag stoppa in papper i min näsa så jag slipper snyta mig hela tiden, min näsa lever sitt egna liv at the moment.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0