It's what you do to me.

Att bli omhändertagen när man är sjuk, av den man tycker om mest av allt, är svårt att slå. När vi kom fram till huset la jag och min sjukdom oss i soffan under en filt. Brasan och levande ljus tändes i rummet, jag kan ifrån soffan se han som alltid får min mage att pirra av lycka stå och laga mat åt oss. Kan inte låta bli att gå dit för att hålla om honom,
han är ju den finaste som finns.
Resten av kvällen blev massa mys framför film efter film. Jag lyckades för första gången hålla mig vaken när jag låg i hans famn. Kvällen tog sen slut alldeles för fort och innan jag visste ordet av det var det morgon och dags att åka iväg.
Jag saknar honom redan.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag är förvirrad :P

2012-01-29 @ 13:17:30
URL: http://lillakollberg.blogspot.com
Postat av: issa

Haha, och varför är du förvirrad kära Amanda?

2012-01-31 @ 17:37:53
URL: http://kssa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0