I am happy now, because i don't have any reason not to be.

Hei!
Nu var det väldigt länge sedan jag senast skrev här. Har fått lite förfrågningar om att börja skriva här igen, så man kan ju göra ett försök. Blir bara glad ifall folk är intresserade av vad som händer mig här i Norge :)

Kan börja med att säga att jag inte längre jobbar på Securitas Direct. Jag har istället blivit anställd på Manpower som det heter. Det fungerar så att jag blir kontaktad när det finns olika arbetsplatser som behöver en vikarie, mestadels kommer det att vara barnehagar (dagis). Har redan fått jobba lite på en barnehage och det var hur mysigt som helst.


Jag bor fortfarande tillsammans med Nathalie och Jonas i våran fina lägenhet. Trivs jättebra i den! Älskar att den ligger så centralt, gåavstånd till allt.

Så man kan säga att allt flyter på riktigt bra. Jag har nog aldrig varit så lycklig och mått så bra som jag gör nu. För första gången på länge gör jag någonting för mig, ser till att jag mår bra.

Det här får räcka så länge, så ska jag se till att skriva snart igen.
Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0