Trött.

Jag börjar seriöst talat bli orolig över hur trött jag alltid är. Är jag hos min älskling så somnar jag alltid i soffan om vi tittar på film eller liknande, när jag är hemma i lägenheten så slutar det alltid med att jag släcker lampan runt kl 20-21 (!)

Inte okej! Sen är jag i stort sätt alltid väldigt trött och seg. Hoppas på att det har med årstiden att göra, för jag har inte lust att behöva gå till läkaren för att ta prover och grejer. Är rädd för att jag kanske måste göra det om tröttheten inte försvinner, det har hållt i sig väldigt länge nu och det är ändå något som jag märker av väldigt mycket.

Inatt sov jag 13 timmar helt utan problem. Det har jag nästan aldrig lyckats göra förr. Well well, ska snart fixa mig ett gymkort vilket förhoppningsvis hjälper lite. Kan hända att jag rör på mig alldeles för lite?

Ikväll ska jag ut med Nathalie, Jonas, Pontus och Jennifer, lite senare kommer också Stian. Längtar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Gumman tänkt på att kolla upp dina blodvärden?? när ja kände den där extrema tröttheten förut så visade de sig att ja hade ganska långt blodvärde. Eller så går du o köper järntabletter o ser om du ser någon skillnad!=) Hoppas de blir bättre snaaart sötnos!! älslar dig! <3

2012-02-18 @ 11:26:11
URL: http://omemmawk.blogg.se/
Postat av: Kristina

Ja, kolla järnvärdet, det är bara ett stick i fingret sen inget mer! och du kan ju också lågt blodtryck (för att man inte tränar eller motionerar för lite), rör på dig så ska du se att allt blir bättre! Starta också dagen med en rejäl frukost och skippa kaffet. PUUSSSS! <3

2012-02-23 @ 15:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0