It's such a funny sensation to be so happy that you wanna die.

Äntligen är det fredag!
Just nu gör jag inte så väldigt mycket, men klockan 22 går en buss mot Sandefjord som jag tänkte ta. Var väääldigt länge sen jag tog en buss, och självklart hade jag gärna tagit bilen. Men tyvärr föll jag för frestelsen att ta en (eller två) öl under kvällen.

Vad händer i Sandefjord då?
Min älskling har sin quiz ikväll, och den slutar inte förrän runt 23. Så jag kommer vara där lagom till den är slut, sen ska jag umgås med honom, lite annat folk och ha det väldigt kul! Stannar där resten av helgen också, kommer bli hur mysigt som helst.

Ha en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Emma

saaaknar dig!!:D<3 gaaaalet nu va

2012-02-16 @ 18:42:40
URL: http://omemmawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0