Don't let the sadness of the past, or the fear of the future, rob the happiness of the present.

Tro det eller ej - jag överlevde helgen!
I lördags blev det dessvärre ingen tjejkväll, men jag gick istället till våran gamla lägenhet (jobblägenheten till Securitas) och umgicks med både gamla arbetskollegor och några nya ansikten. Eftersom jag inte kom i säng förrän klockan 05 på morgonen så säger det helt klart hur kul jag hade det.

Igår fick jag även jobba tillsammans med Nathalie för första gången. Vi var på en barnehage mitt ute i ingenstans, men det gick ju lika bra för det.
När vi kom hem så lagade jag kick ass food till Nathalie och min älskling som också kom över.

Nu tänkte jag ladda upp med en kopp kaffe och sen börja söka jobb. Wish me luck.


Kommentarer
Postat av: Jane

Kul att läsa att du är så lycklig!

2012-02-09 @ 14:57:48
URL: http://jaaney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0