Jag är så lycklig.

Som ni kanske förstår har saker och ting ändrats väldigt drastiskt i min vardag. Men jag är inget annat än lycklig.
 
Jag har blivit så lurad de senaste månaderna, och många är förvånade över hur jag har tacklat det hela. "Hur kan du vara så lugn?" "Om jag var dig så skulle en viss man varit död nu!".
Jo, de flesta skulle nog reagerat i ilska. Men inte jag. Det enda jag känner är...frihet.
 
Det är så pass enkelt att, det är inte jag som har förlorat någonting, utan i så fall tvärt om. Jag får nu chansen att ta hand om mig själv, och inte behöva tänka på någon annan.
Allt har redan löst sig så bra på så få dagar, och jag kunde inte ha klarat det utan de underbara vännerna jag har.
 
Om en månad flyttar jag till en lägenhet. Jag ska bo där alldeles själv, och det ser jag verkligen fram emot. Tills dess har jag två underbara människor som ställer upp för mig och ger mig ett hem att bo i tills det är dags att börja mitt nya liv. På riktigt.
 
Jag är så lycklig.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fan va glad jag blir issa av o läsa dina ord!! Helt fucking rätt, de är inte du som förlorat nått (jo en idiot, men va gör de?) utan Han som förlorat en helt grym tjej!!!!

Tänker mkt på dig sötaste isa!!<3

2012-08-05 @ 11:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0