Fredag.

Igår blev det en tur ut på byn. Det bjöds på quiz, drinkar och massa mysigt umgänge. När jag skulle hem på kvällen tänkte jag att jag skulle cykla, eftersom cykeln ändå behövde förflyttas hem till Dora och Eirik som jag bor hos.
 
Den resan var väldigt speciell. Det blev inte en rak cykeltur hem direkt. Var lite rädd när nedförsbackarna kom och det kändes som att jag körde fortare än vad bilar gör på motorvägen. Men i själva verket kunde säkert en människa gått fortare. Well well, kom ju hem säkert till slut!
 
Just nu sitter jag barnvakt åt två söta barn medan Dora är på arbetsintervju. Så spänd över hur det går för henne! Lite senare är det jobb som står på schemat.
 
Ha en fin fredag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0