She's standing on the line between giving up and seeing how much more she can take.

Dagarna rullar sakta förbi. Den ena hemska saken efter den andra dyker upp i mitt liv. Jag vet inte riktigt hur jag ska tackla det. Är rädd att jag inte orkar mer snart, även om jag vet att jag inte ska ge upp.
Inatt lyckades jag inte sova, precis som de tidigare nätterna. Jag blir snart galen.
När kommer jag få en lugn stund? När kan man bara få sitta ner, ta ett djupt andetag och känna att man lever?

Jag orkar inte gråta längre. Tar tårar aldrig slut?

Kommentarer
Postat av: N

<3

2011-09-01 @ 14:43:34
Postat av: Amanda

Du behöver komma bort ett tag gumman, så du och Nathalie får komma och hälsa på mig snart :) <3

2011-09-01 @ 15:40:45
URL: http://lillakollberg.blogspot.com
Postat av: Amanda

Jag har det outstanding :) På alla plan. Bostad, skola, nya människor etc. Nu väntar jag bara på att jag ska få introducera allt det för mina vänner där hemma i Trosa :)

2011-09-02 @ 15:22:19
URL: http://lillakollberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0