Nervöst.

Nu är första veckan avklarad. Jag, Isabelle Högman, är numera en säkerhetskonsulent från Securitas Direct. Den ni!
På måndag börjar den första riktiga arbetsdagen. För er som inte vet vad det är jag ska göra så ska jag se hur säkerheten ser ut i vissa hem samt berätta lite om bränder, inbrott och Securitas Direct's grymma alarmsystem som jag sen kan sälja om kunden så behagar. Jag själv hade inte tvekat en sekund, seriöst! Så det känns underbart att det man kan sälja, kan man även stå för.
Men jag är ju väldigt nervös måste jag säga. Tänk när man ska knacka på första dörren. Det kommer bli spännande.

Nu är jag för övrigt i Trosa över helgen. Jag och Nathalie var tvungna att åka hem för att hämta en massa saker som behövs plus inhandla en del alkohol till oss och våra lägenhetskompisar.
På söndag far vi hem igen!
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0