Even though it feels like a rollercoaster right now, life will calm down.

Idag blev jag upptvingad av en väckarklocka som ringde 05.15. Varför? Jo för mamma ville ha skjuts till hamnen. Hon och ett gäng glada tanter damer skulle iväg på en hemlig golfresa idag.
När vi kom fram såg man hur alla tanterna damerna hoppade och tjoade omkring och var så spända medan jag själv stod där som en zombie. Fast det gick ju helt okej ändå.
Men nu så sitter jag här. Pappa har inte ens gått upp. Kom igen. Pappa går ALLTID upp före mig. Så detta gör vi nog inte om tror jag.

Nu måste jag bara se till att sysselsätta mig till kl 11, då blir det nämligen ett gympass med min kära vän Nathalie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0