Nothing's impossible.

Idag har det varit en underbar dag!
På jobbet gick jag tillsammans med en ifrån mitt team som heter Aurora. I slutet av kvällen så hade vi fått tre salg. Det är sån underbar känsla vill jag lova! Från att jag inte har lyckats sälja på två veckor, så får vi in tre stycken på en kväll. Sen att Jonas och Pontus (som också är på vårat team) fick ett varsitt salg gör inte saken värre. Fem salg totalt denna kväll!

När vi slutade för kvällen så gick vi ut och åt den underbart goda (men ack så dyra) pizzan. Tur att jobbet stod  för den kostnaden, hehe.

Nu har jag gått och lagt mig i sängen, är så himla trött. Och imorgon börjar vi inte förrän 13.30. Sovmorgon, for sure!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0