Monday.

Idag var första arbetsdagen med ett riktigt dåligt väder. Inget man hurrade över direkt, men det var bara att ge sig ut på dörrknackningar med ett leende på läpparna. Tur var väl ändå det, då jag nästan bara tillbringade mina arbetstimmar inne i värmen på presentationer eller liknande. Fick även ett salg vilket gjorde min dag!

I slutet av kvällen gick jag tillsammans med en i mitt team. Och alla vet väl hur trött man är i slutet av en arbetsdag, right? Kan säga att det slutade med karatemoves ute på vägarna i väntan på att bilen skulle hämta upp oss. Härligt slut på en härlig dag!

Nu blir det nog snart läggdags, har en tendens att alltid få en sån hemsk huvudvärk efter arbetsdagen.
Take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0