Låt aldrig någonsin någon komma till dig utan att lämna dig bättre och gladare.

Helgen var lika bra som jag hade väntat mig. Finns inte nog med ord för att beskriva den. Så jag hoppar över det.

Idag var det en annorlunda dag att vara ute och jobba. Varför? Jo för det kryllade av utklädda barn som knackade dörr.
Jag lyckades av någon konstig anledning alltid komma till de husen som barnen precis hade varit i, vilket resulterade i irriterade människor som smällde igen dörren innan man hann säga något. Några tyckte att man förstörde för barnen när man var ute och knackade på dörrar, andra undrade vad man egentligen hade klätt ut sig till medan dom tog fram godiset.

Well well, imorgon är det glad-tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0