"Good morning" sunshines.

Ja, man kan ju lugnt säga att jag inte uppdaterar min blogg lika ofta som jag gjorde förra året jag var i Norge. Det beror helt enkelt på att jag har vänner att umgås med, både före och efter jobbet.

Imorse hade jag faktiskt tänkt att ta lite sovmorgon (vårat arbetspass är 14-21) men igår kväll kom jag på att jag hade tvättdagen idag. När man har den måste man nästan tvätta innan jobbet med tanke på att det blir så sent på kvällen sen.
Så självklart har jag varit helt själv på morgonen (eftersom alla här har en tendens att sova till typ 11. Minst.) så jag passade på att skura rent köket som var such a mess.
Nu ska man bara se till att få lite creds också.

Hoppas allt är bra med er andra, ta hand om er och hemlandet mitt!
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0