Tjingeling.

Herre freakin' gud vad jag och Natta var lata idag. Vi var ensamma på gymmet också, så jag tror nog att det blev mest trams. Vi har ju tagit mod till oss och börjat använda dom där stora gummibollarna som brukar finnas på gym. Men vi skrattade nog mest åt varandra över hur dumma vi såg ut... enough said.

Efter det 25 minuters långa gympasset (don't judge!) cyklade jag hem till föräldrarna, la mig på balkongen och trotsade solen. Vettefan om solen har varit generös mot mig idag eller inte. Men probably not.
Hjälpte även mamma med att plantera en massa fina blommor som hon ska ha på balkongen sen. Stod där nere i trädgården och flashade min albinofärgade kropp i hopp om att man skulle få lite mer färg. Hälften av alla som gick förbi såg mig nog. Men det bjuder jag på.

Ska röra mig hemåt snart. En dusch är nog behövligt.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :)!

2011-07-19 @ 20:47:04
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0