Laugh. Live. Love.

I onsdags åkte jag till min älskade Emma. Vi skulle ut på hennes kompis studentskiva. En tjej vid namn Beatrice var också med, urmysig tjej.
Vi fixade iordning oss, åt grymt god mat, drack rosé och goda drinkar och sen var det helt plötsligt dags att åka iväg till festen.

Jag hade det jättemysigt! Men det finns en period som är över för min del nu - klackar! Fy fan vilket helvete det är när man måste gå runt hela kvällen. Mina fötter ville seriöst ta självmord. Så från och med nu är det platta skor som gäller för min del.




Kommentarer
Postat av: jane

Alltså hur funkar den där dieten?



Kul att det fungerar, men du var snygg innan med;)<3

2011-05-16 @ 17:17:23
URL: http://jaaney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0