Jag vill.

Har nog drömt mig bort lite den senaste tiden. Vill åka iväg på semester om så bara över en helg. Få ta långpromenader längs stranden hand i hand med min älskling, kunna slumra till i en solstol vid havet, känna hur solen värmer en.
 
Sen vill jag göra om hela lägenheten. Jag är trött på allt svart vi har här hemma. Jag vill ha vita panelväggar, vita spetsgardiner, rosa rosor och gröna växter i fönstret och fina pastellfärger som klär rummet. Men det vill inte Adde. Speciellt inte spetsgardinerna vill jag lova.


Kommentarer
Postat av: jane

Ska läsa!:D Taack!

Ja det måste vi!! När kan du sötis?



Saknar dig!

2011-05-17 @ 20:02:31
URL: http://jaaney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0