You held your pride like you should have held me.

I helgen hade vi fullt upp kan jag lova.
I lördags
åkte jag, Adde, hans lillasyster Tindra och hennes kompis iväg till tom tits. Det var våran julklapp till dom. Finns så himla mycket roliga saker där, så jag och adde hade nog lika kul som dom hehe.

I söndags åkte jag och Adde till huvudstaden och tittade på teater. Det var djungelboken som visades. Vi fick platser längst fram och i mitten vilket kicked ass. (Det gjorde också teatern förstås.)

Men det var inte slut efter den teatern inte. Då fick vi åka vidare till Södertälje där nästa musikal skulle visas. Ännu en Queen-musikal, fast den här gången med en kille vid namn Johan Boding som sjöng så likt Freddy Mercury att det var sjukt. Man kunde inte annat än njuta när han sjöng.

Men nu är jag faktiskt väldigt irriterad. Jag har en tendens att alltid bli lite småförskyld, vilket innebär att jag inte får gymma. Eller...jag skulle gå och gymma om jag själv fick välja. Men min pojkvän förbjuder mig eftersom det tydligen bara blir värre då. Visst, han har väl rätt. Men ändå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0