In the silence his heart beat is music to me.

Idag blir det simning med Emmpo! Jag var väldigt skeptisk till en början kan jag säga. Att gå runt i bikini är inte riktigt min grej. Men vafan, det blir nog bra.

Annars då? Adde höll på att försova sig imorse vilket fick oss båda att flyga upp ur sängen. Precis när han skulle gå och jag tänkte återgå till min härliga sömn kom vi (han) på att det är smart att jag lånar hans bil så jag kan ta mig till simhallen senare idag. Så det var bara att tvinga sig upp ur sängen och skjutsa älsklingen till jobbet.
Nu i efterhand tackar jag såklart så mycket för att jag får låna bilen.

Men nu sitter jag här - 3 koppar kaffe senare. What to do?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0