But I do know the curves of your face. And I know every fleck of gold in your eyes.

Imorse ringde klockan 04.30. Ingen höjdare om jag ska vara ärlig. Men jag och Adde skulle skjutsa mor och far till skavsta. Och jag som älskar att åka bil, dag som natt, gjorde det inte till någon stor grej. Det var riktigt mysigt.

Nu är Adde på jobbet och jag sitter i det stora huset helt ensam. Måste iofs åka hem till lägenheten för att hämta lite mer grejer som vi behöver i veckan. Och den här veckan är ren lyx för mig...jag kommer nämligen ha tillgång till en bil varje dag! (Ja, jag borde nog skaffa mig en egen bil snart.) Men njuta kommer jag garanterat göra.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha de va en sann syn vill ja lova!=D

Haha han berättade typ innan ja skulle ta stick i finger att ja skulle gå dit, lämna ett papper, vänta på min tur, ta provet och sen gå tillbaka och vänta utanför hans rum. Jag förstooood inte va han sa :O Han fick följa med mig dit och sen prata långsamt som om ja vore förståndshandikappad typ hahha.

2011-03-15 @ 14:30:34
URL: http://omemmawk.blogg.se/
Postat av: Emma

Waaaaaaay Isa! jag saknar våra kaffe stunder på vårt skolkarcafe =D

2011-03-15 @ 18:42:28
URL: http://omemmawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0