Tisdag.

Förskylningen vägrar ge med sig. Nätterna är åt helvete jobbiga kan jag lova. Vaknar mitt i natten och hostar i några timmar, får sen sova någon ynklig timme för att sen börja hosta igen. Jag är helt slut.
Men något som håller mig glad är ju att jag får hämta min älskade Tina från tågstationen som kommer hem på besök idag!<3

Något annat som gör mig glad är att min älskling har gett mig en för tidig födelsedagspresent. Presentkort på golfshoppen! Snacka om att jag ska shoppa loss där! För er nyfikna filurer så kan jag säga att vi är klara med våra golfkurser nu. Vi klarade teorin! Woho! Nu har vi bara lite praktiska prov också innan vi får gå ut på banan.


Jag och Amanda i lördags.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Detdär var ju en ganska skaplig bild :P

2011-06-12 @ 21:01:24
URL: http://lillakollberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0