Hello.

En trött Isabelle har ni här. Känns som att jag har jobbat flera veckor i sträck, men i själva verket har jag bara jobbat fyra dagar i rad. Det har helt enkelt hänt mycket på jobbet dessa dagar och det har satt sina spår kan jag lova.
På nätterna vaknar jag och ska upp och ta hand om mina gubbar och gummor eftersom jag får för mig att dom är hemma hos mig. Får panik över att jag ligger i sängen och sover, "tänk om någon ser mig?!". När jag har kommit hem har jag inte riktigt kunna slappna av heller. Men nu är jag ledig i två dagar innan jag jobbar helg igen. Känns jätteskönt och imorgon kommer jag ta sovmorgon, no doubt about it!

Ha det fint så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0