Livet är orättvist.

Rhodos var underbart.



Verkligheten har hunnit ikapp en nu. Och jag tycker inte om det.
Men när jag kom tillbaka hit så förändrades ändå allt. Hela min värld vändes upp och ned. Klumpen i magen blir större och större för varje dag som går, jag gör mitt bästa för att hålla tillbaka tårarna. Men det är svårt. Det är svårt att le när man mår som man gör.
När man ser alla lyckliga människor på stan så blir man arg. Varför kan dom gå runt och skratta? Varför är det dom och inte jag?
Jag är förvirrad. Jag har mycket att tänka på vilket får mig att må ännu sämre. Jag hoppas alla dessa frågetecken snart försvinner.


Kommentarer
Postat av: N'

Tänker på dig gumman<3 Det blir bra tillslut ska du se :)

2011-08-17 @ 21:56:25
URL: http://nathalieagren.webblogg.se/
Postat av: Adde

vad som än händer, så är du alltid det bästa som hänt mig, jag älskar dig oerhört mycket, vill verkligen inget annat än att du får känna dig lycklig, jag vet att jag har det som krävs för att göra dig lycklig igen. lovar. du & jag - föralltid <3

2011-08-18 @ 00:24:33
Postat av: Amanda

Underbara Isabelle, jag finns här för dig. Och om det är någonting, vad som helst, så ring. Jag är alltid tillgänglig.

2011-08-19 @ 12:48:52
URL: http://lillakollberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0