I'm so happy!

Den där dieten går riktigt bra än så länge. Har redan sett resultat på kroppen och vågen! Och ändå har jag inte rört på mig de senaste dagarna pga sjukdom. Känns helt underbart.

Men såklart finns det negativa saker också. Den här dieten är ju indelad i 4 faser och jag är i fas 1. Den ska tydligen vara den jobbigaste fasen. Man måste utesluta så himla mycket mat. Jag får tex inte äta bär, nötter, frön, tuggummi eller dricka mjölk och det pågår i ca 2 veckor(!). Det är alltså saker som jag får äta efter den här fasen. Visst är det kanske inte saker som man äter varje dag annars, men när man vet att det är nyttigt så vill man ju ha det!
Lite hungrig måste man tyvärr vara rätt ofta också. Men man märker resultat väldans fort om man följer dieten bra, vilket gör allt mycket roligare och får en att vilja fortsätta.

Så håll tummarna för mig och Adde!
Nu blir det nog att lägga sig och dö på soffan. Är nämligen sjuk.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag väger typ 66 kg.. så vill ner till 60-61 kg=) Skönt att de går bra me de du o adde testar!=)Men ja blir orolig för dig vännen :O inge bra att gå hungrig ju! Kroppen ställer in sig på svält? Fast de kanske bara är i fast 1?=) Älskar dig! Pusss <3

2011-04-28 @ 13:52:04
URL: http://omemmawk.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha nej vi har ju varit me om mkt värre! Okaj! låter iaf bra=)=) Blööö de där jäkla sötsuget! de är jobbigt o stå emot :p

2011-04-28 @ 15:00:07
URL: http://omemmawk.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahha jäklar! :D Duktig du e! Ja tkr de är svårt o motstå glass!:O Men de ska gå:p



Jaaaaaaa de tkr ja!!!=D=D=D <3<3<3

2011-04-28 @ 15:55:04
URL: http://omemmawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0