Teenage dream.

Long time, no seen. Som vanligt så händer det inget speciellt i mitt liv. Jag jobbar så fort jag får chansen, bor fortfarande hos min älskade pojkvän.
Men kan nämna att jag var på en intervju idag angående ett till vikariat. Det kändes bra så nu håller vi tummarna tycker jag.

Nu sitter jag hemma hos föräldrarna. Mami håller på att fixa iordning sig för snart ska nämligen jag, Bella, Charlotte och deras mamma åka iväg till Stockholm där vi ska kolla runt lite och äta god mat. Så himla kul att få träffa tjejerna igen. Det är inte ofta man kommer iväg till Göteborg längre.
Tråkigt men sant.

Imorgon ska också jag och älsklingen göra något kul. Mami och papi har bjudit oss på We will rock you musikalen. Så himla kul! Ska bli så mysigt också att få hitta på något med Adde.

Nu var det ju länge sen en egobild fick visas i bloggen.
Med andra ord är det nog dags nu. Varsågod.
Snyggare tjej får ni nog leta efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0