Issa loves Emmpo.

Okej. Igår så fick jag sånt sug att ringa Emmpo. Vilket jag också gjorde. Har ju inte pratat med henne i telefon på år och dagar. (okej. make it 1 month.) Och herregud. Så fort kvinnan började prata fick jag tårar i ögonen. Och samma var det för henne. Så ja den första stunden under telefonsamtalet stod vi och grät. Jag var även ute i trädgården och grannen stod några meter ifrån mig. Han måste ju undrat vad jag var för jon egentligen.

Men usch vad hemskt det är att vara ifrån sina närmaste vänner. Det gör riktigt ont. Men snart kommer jag hem igen!


Kommentarer
Postat av: emmpo

Åh issa! de var så härligt att höra dej ! flytta hem nu så kan du få bo hos mig, de finns en gryyymt skön soffa som du är välkommern i :D

2010-05-09 @ 08:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0