Ett barn blir till.

Den här skapelsen står just nu och pryder min hylla i sovrummet.
Varför? Jo nu ska issa berätta. För ca 13 år sedan var min kusins fru gravid med deras första barn. Mamma lånade då ut boken till henne när dem var på besök i Sverige. Och NU kommer dem på att boken fanns och att mamma självklart skulle få tillbaka den också. Och poff så fick jag den istället. Vänta? Va? 
Men jag kan lova er, den ställdes inte in i den där hyllan utan våld och vaselin. Jag trodde till och med att mamma tog med boken hem igen - tills jag såg den stå i min hylla.
Men..Det är ju bra att ha en bok som säger hur ett barn blir till, eller hur? Speciellt när alla mina ragg kommer på besök. "Vilka ragg?" undrar ni nu. Det undrar fan jag med.


Kommentarer
Postat av: Emmpo

hahah shit vad komiskt. men issa du har väl hur många ragg som helst? eller?

Gumman min! när kommer du tillbaka? de är så mkt jag har för mig här hemma fast jag kan inte förstå vad de är för ngt men mkt är de, och jag som håller på att kollar vilken helg som passar att jag kan kanske komma och hälsa på dej ! men ja letar vidare !

PUSS

2010-05-05 @ 14:21:27
Postat av: issa

Åååh gumman vad glad jag blir! Jag hoppas verkligen att du kan komma snart och hälsa på mig! Då ska vi ha massa kul!

Jag vet inte när jag kommer hem på besök nästa gång. Men jag hoppas snart! Jag saknar allt vårat skitsnack vi har. Eftersom det var så länge sen har det lagrats en massa som bara väntar på att du ska få höra det!

<3

2010-05-05 @ 22:01:31
URL: http://issahogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0