Utan er är det svårt.

Idag är en skitdag. Jag hatar det. Jag hatar mitt liv. Jag hatar allt. Och ibland får man faktiskt gråta.

Jag saknar mina vänner så galet mycket. Ni är dem som får mig att må bra. Men vart är ni nu? Jo ni är flera timmar ifrån mig. Jag bara längtar tills jag kan få träffa er igen. Sitta och prata massa strunt, skratta åt dåliga skämt och bara ha det så bra som vi kan. Saknar alla våra stunder.
Jag får helt enkelt bita ihop, put on a smile och tänka på att jag snart får se er igen.
puss på er.


En liten småsexig bild från igår.

Kommentarer
Postat av: nathalie

men issa!! kom hem och hälsa på i helgen!? :D vi kan se alice! haha :D

<3

2010-03-08 @ 15:59:35
Postat av: issa

Kan inte komma hem nu. Det är hyttetur i helgen hehe. Men jag tänkte komma hem under påsken:)

2010-03-08 @ 18:10:59
URL: http://issahogman.blogg.se/
Postat av: emmpo

Men isabelle, kom hem nu ! saknar dej ! kom hem så spelar vi guitar hero :P

2010-03-09 @ 11:36:59
Postat av: jessica

älskar dig<33 tänker på dig!

2010-03-09 @ 14:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0