Göteborg<3

Nu är jag äntligen i underbara, älskade Göteborg. Jag förstår inte hur man kan älska en stad såhär mycket. Jag ska fanimej flytta hit en vacker dag! Ta mig på orden.

Dagen har än så länge varit lite småseg. Vaknade 06.30 och kunde inte somna om. Antagligen för att jag är så van att gå upp tidigt, plus att jag är alldeles för uppspelt för att kunna sova nu.
Men min bror har varit i skolan idag så jag har suttit här i min ensamhet och tittat på dåliga filmer.

Men ikväll händer det grejer. Då ska jag plus one of the greatest gangs ever ut och göra staden osäker! Don't wait up darlings.
puss.

Kommentarer
Postat av: natta

ååh vad jag älskar dig för att du uppdaterar! :D hahaha en fin helg nu ;D

2010-03-19 @ 13:10:02
Postat av: Amanda

Jag jobbar. På Trosagården faktiskt. Har fått ett vikariat där på deras nya avdelning. Annars gör jag inte så mycket. Löser korsord, träffar vänner emellanåt, och försöker spendera så mycket tid som möjligt med Olof :P Hur är de nya vännerna då? Några nya aspiranter för din kärlekstörst? ;)

2010-03-19 @ 17:47:34
URL: http://lillakollberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0