Det där med sömn.

Idag har vi en trött issa här. Varför?
Jo för igår fick jag för mig att dricka kaffe kl 22 på kvällen, vilket resulterade i att jag inte kom i säng förrän ca 23.30. Men inte fick jag sova då. Paret ovanför mig hade fått för sig att spela opera på hög volym så att även jag skulle höra. (Thanks!)
Musiken stängdes inte av förrän ca kl 01. "Äntligen!" kom jag ihåg att jag tänkte. Men. Jag började fundera på om jag fortfarande kan ha min bikini från förra året, så det slutade med att jag kl 02 gick upp för att testa den. När det var klart kunde jag inte slut tänka på om min frys fungerar eller inte (den har varit lite krånglig.) Så var självklart tvungen att gå upp för att kolla det också.
Cirkus 30 min senare lyckades jag somna. Fick dock bara 3,5 timme sömn. Inte så bra kanske.


Imorgon kväll åker jag hem till lilla Trosa! Längtar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

glöm inte mina papper :P

2010-03-30 @ 09:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0