Be my monday?

Måndag. Tycker inte om den dagen så värst mycket. Och att jag är sjuk gör ju inte saken bättre.
Det är helt sjukt hur dåligt immunförsvar jag har helt plötsligt. Har alltid lyckats hålla mig frisk där hemma, men nu när man kom till Norge och jobbar med barn som är sjuka konstant så är det kanske inte konstigt att jag blir sjuk. Det är ju "helt nya bakterier här" enligt mamma. Om hon har rätt eller fel vet jag inte.

Helgen var sjukt rolig, om man bortser från min konstant rinnande näsa, huvudvärk och rethosta som fick mig att spy x antal gånger.
Vi körde dricklekar, lyssnade på bra musik, hoppade runt i den 1,5 meter höga snön kl 2 på natten, solen tittade fram och alla var på ett bra humör.

Jaja. Nu ska jag väl gå och lägga mig och dö. Eller något.

Kommentarer
Postat av: natta

lilla gumman :P drick massa cvitamin :P

2010-03-15 @ 09:17:22
Postat av: issa

har ingen c-vitamin:( Men Liv var snäll och kom ner med apelsin till mig innan hon åkte till jobbeT! :)

2010-03-15 @ 11:18:22
URL: http://issahogman.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det är den norska luften som gör det :) Och föresten Nathalie (!) man ska inte äta vitaminer. Man ska äta riktig frukt, och nötter, och inte en massa konstiga tillskott i första hand. Så lyssna på mig Isabelle :) Hur har du det i övrigt? Trivs du och så där?

2010-03-15 @ 22:48:20
URL: http://lillakollberg.blogspot.com
Postat av: nathalie

AMANDA FRUKT ÄR DYRT I NORGE :P haha nejdå skoja bara, bara hon blir frisk anser jag att hon får ta till vilka metoder som helst :P issa, den 13 - 17 maj är det ett bra datum att komma o hälsa på hos dig? SVARA FORT, helst innan ikväll, haha

2010-03-16 @ 16:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0