Jävla skitmåndag.

..och så är jag sjuk igen. Fan för allt har jag lust att säga. Så det gör jag. FAN FAN FAN. Vi som skulle åka till en bondgård idag!

♦Jag har alltså feber och skitont i halsen, kan knappt svälja. Så idag måste jag försöka ta mig till en läkare, men jag vet inte alls hur jag ska göra. PANIK. Liv och Petter är heller inte hemma, kommer inte hem förrän ikväll.

♦ Anledningen till att jag ens sitter vid datorn är för att kolla hur bussarna går till Baerum Sykhus. Jag måste byta buss tre gånger och det kommer ta ca 1,5 timme. Fuck that. Inte ska jag ut på äventyr med min jäkla feber. 

♦ Mitt virusskydd på datorn har gått ut. Och jag har inga pengar på mitt svenska kort för att kunna betala för nytt.

♦ Det ligger en död spindel inne på mitt badrumsgolv. (lät den dö under ett glas, tog en sisådär vecka. Inte en chans att jag rör den!)

♦ Jag vill shoppa online. Men som jag sa innan, jag har inga pengar på mitt svenska kort för att kunna göra det. (det går av någon konstig anledning inte att använda mitt norska.)

♦ Jag vill åka hem till Sverige nu! Orkar inte med Norge längre.

Hoppas ni har en bättre måndag än mig.

Kommentarer
Postat av: emmpo

men gumman få de låter inte alls trevligt de där. bättre om du kommer hem ist !

2010-06-21 @ 15:29:13
URL: http://eemmelie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0