I don't know how it started, but in my head, it never ends.

Känner för att uppa lite.
Okej. Skulle springa iväg till bussen för att ta mig till Sarah. Utanför står Liv och Petters son och ska precis hoppa in i sin bil, så han erbjuder skjuts. Väldigt snällt! Dock visste jag inte riktigt vart jag skulle. Vi yrade omkring i Österås trakterna och till slut kände jag mig riktigt elak så jag sa bara snällt "du kan släppa av mig här" och pekade på någon busshållsplats.
Ringde sen till Sarah och ingen av oss visste riktigt vart jag var. Men till slut kom vi fram till att jag var på helt fel sida av Österås. Härliga tider liksom.

Sedan tillbringade vi hela eftermiddagen på den soliga balkongen och drack cola med is och spelade yatzy. Lite skitsnack hann vi nog med också.
Runt halv 6 snåret kom hennes kjaereste (också kallad min jobbarkompanjon) Truls hem, och då lagade "vi" kick ass food! (Det var dom som lagade den, jag fick inte hjälpa till. Undrar om dom ville vara snälla eller bara tvivlade på mina matskills?)

Nu är jag i alla fall hemma igen, nyduschad och känner mig allmänt fresh och glad. Imorgon blir det jobb igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0