För att jag fyller systembolaget idag!


Lite innan jag tänkte bege mig mot bussen imorse kom Liv sjungandes med fina blommor och en present till mig. Så himla gulligt! Flaggan hade hon även hissat upp här ute. "Att fylla 20 år är en speciell dag och det måste man hissa upp flaggan för!" sa hon snällt. 

Åkte sen till jobbet trots min sjukdom. En av ungarna var extra söt och kramig idag, vilket uppskattades massa!
Men när kl blev 12 var jag tvungen att åka hem, klarade inte av att vara kvar på jobbet..mådde så dåligt. Men innan jag gick så fick jag en present av all personal från barnehagen. Hur gulligt är inte det?! Fick det fina brevet på bilderna över här, plus ett jättegulligt halsband. Jag är så glad. Och som pricken över i:et sjöng de större barnen för mig innan jag gick iväg mot bussen.

Hemma har jag bara legat och dreglat mig igenom dagen på soffan. Sovandes förstås. Annars hade det blivit lite akward. Sen kom Liv ner med hemlagad pizza till mig. Riktigt gott!
Det har varit en riktigt mysig dag, trots att jag inte är hemma i Sverige med mina vänner och familj.

Kommentarer
Postat av: jessica

jag grattade dig på sms, men jag hade bara ditt svenska nummer, så när du slår på mobilen hemma i severige så har du ett grattis från mig!

så¨du inte tror att ja glömt dig!!!!



saknar diiiiig<33

2010-06-19 @ 16:53:22
Postat av: issa

aaw sötgumman! blev lite ledsen först, men emma berättade hur det låg till haha.

<3 sakanr dig också

2010-06-19 @ 18:29:46
URL: http://issahogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0