You're the best thing i never knew i needed.

De senaste dagarna har jag svettats, storstädat och möblerat om mitt rum, svettats, åkt i en bil utan ac till Stockholm, svettats lite till, svalkat mig i havet och en pool, svettast mer, legat och vridit och vänt mig i sängen om natten på grund av värmen... nämnde jag att jag har svettats förresten?

Pratat och smsat med pojken har jag hunnit göra en del också. Herregud vad han är saknad. Det är så jobbigt att vara ifrån honom. Men vi kommer i alla fall hinna ses i kanske 30 min på lördag kväll. Man får vara glad för det lilla man får. Herregud vad jag ska krama och pussa på honom då.

Nu tänkte jag sätta mig cirkus 10 cm ifrån en fläkt så jag inte dör i den här värmen. Perfekt att det är 45 grader i Turkland nu också. Jag kommer ju trivas som fisken i vattnet där borta. Eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0