U.n.d.e.r.b.a.r.t

Vet ni vad? Det är så sjukt underbart att nästan aldrig sitta vid datorn längre! Jag har äntligen ett liv igen! Istället för att sitta här träffar jag mina underbara vänner, min underbara pojkvän, mina underbara föräldrar och bara har det underbart.
Fast i lördags åkte min baby iväg till turkland och kommer inte hem förrän på lördagkväll. And the worst part about that is att just den dagen då han kommer hem, ja då ska jag iväg till turkland istället. Men om vi har tur hinner vi träffas en snabbis innan jag sticker iväg. För sen kommer jag vara borta i 10 dagar. Kommer bli katastrof om jag inte får se honom på typ 2,5 vecka. Usch.

Nej nu blir det städning med mami! Har fortfarande en massa grejer i lådor och ingenting är riktigt som det ska i mina rum..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0