Bad day.

Trosayran har vi i min lilla stad den här helgen. Det innebär att man ska vara ute i hamnen och träffa massa folk och ha det kul.
Men varför vill inte jag det för? Jag vill mycket hellre sitta hemma i soffan framför tvn hela kvällen. Är inte på humör någonstans. Men jag har redan planer med kompisar som jag inte kan avboka. Så ut på stan måste jag. Hoppas verkligen humöret blir bättre. För just nu har jag bara värsta klumpen i magen och jag skulle ärligt talat bara kunna slänga mig ner på golvet och börja skrika och gråta som en 2 åring.

Saknar min pojkvän så mycket att det gör ont nu också. Jag behöver hans kramar.
Fick förresten reda på att vi inte kommer hinna ses imorn i alla fall. Great. Då ses vi inte förrän om 11 dagar. Så jävla kul. Verkligen.

Kommentarer
Postat av: A

tur att han stressade iväg till arlanda efter han kommit hem så han fick pussa på sin lilla issa innan hon åkte då ?;)<3

2010-07-18 @ 03:37:47
Postat av: Amanda

Har sett att du ska börja vikariera uppe hos mig på Kobben? :P Hur känns det?

2010-08-01 @ 19:30:47
URL: http://lillakollberg.blogspot.com
Postat av: Amanda

Nej, jag har ju faktiskt semester nu. Är på sista veckan nu så jag är tillbaka på måndag igen. Men då är inte du där tydligen. Det var ju synd. Jo, det är en bra avdelning :) För det mesta i alla fall ;)

2010-08-05 @ 17:34:37
URL: http://lillakollberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0