What's up?

God morgon mina solstrålar! Här har ni en mycket glad, men ack så väldans bakis tjej. Tummen upp.
Jag är som sagt i Göteborg nu (<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3) och igår drog vi ut ett gäng och gjorde staden osäkert. Det gick bra - ett tag. Min mage fick något ryck och bestämde sig för att protestera mot någonting. Så jag fick gå hem lite tidigare.

MEN jag hittade inte hem utan gick istället till min brorsa som var hos en kompis. Vi kom inte därifrån förrän kl 07.30 och sedan somnade jag inte förrän 2 timmar senare. 3 timmar sömn med andra ord. Pigg_tjej_90.

Men nu har jag inte tid att klaga. Jag är ju i Göteborg!
Måste nog gå och peta lite på min bror nu så att han kan vakna och göra lite frukost åt mig. Jag är ju ändå gäst.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: nathalie

isabelle, tycker vi kör en agia napa resa eller bulgarien resa i sommar! :P har hittat någolunda billigt ^_^ hahah

2010-01-31 @ 22:11:21
URL: http://bound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0