"Visa vad du har köpt"

Hmm...Men då blir det ju en sån där wanna-be modeblogg. Och det är ju inte direkt jag? Men jag gör det lite i smyg då. För eran skull.


Nya skor och en ny tröja.


Och där kan man skymta ett snyggt fodral.

Nä men vet ni vad? Det där får räcka. Känns lite smått fel faktiskt. Annars så köpte jag en kavaj, klänning, byxor och lite annat smått och gott.
Men nu måste jag sova. Imorgon så ska jag, hör och häpna, jobba. Det var typ...2 veckor sen senast? Pinsamt värre.
God natt!


Kommentarer
Postat av: jessica

va de ett sånt fodral som jane har på sig på en bild på sin blogg? ser ut som att de är samma mönster:D fin

2010-01-28 @ 18:51:04
Postat av: issa

Haha ingen aning. Har inte kollat, Men det kanske det är ;D

2010-01-28 @ 22:27:45
URL: http://issahogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0