Titta vad duktig jag är!

Jag har just bevisat för världen att man kan hinna med mycket trots sin sovmorgon.

Kl 11 blev jag väckt av min kära fader.
Jag flög ur sängen, hoppade in i duschen, gjorde iordning mig, åt frukost, tittade min mail (angående lägenheter), svarade på vissa mail, postade ett viktigt brev till barnehagen, träffade Emmpo, handlade mjölk, vikt tvätt, kollat min mail, svarat på ytterligare några, ringt till chefen på Trosagården för att få hjälp med en sak angående Norge och nu sitter jag och dricker en nutrilett drink med jordgubbssmak. Fråga mig inte varför. För övrigt smakar den välling.


Lite smygreklam för Nutrilett. Försöker köra på i-know-you-want-it looken.
Något sexigare får man nog leta efter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka hemsidor änvände du när du sökte jobb och bostad i norge?

2010-01-19 @ 14:30:55
Postat av: kristina

your mom goes to college

2010-01-19 @ 20:17:15
URL: http://kristinawh.blogg.se/
Postat av: issa

Jobb fick jag genom min kompis som tidigare har varit där. Bostad gick jag in på www.finn.no . Jättebra sida :)

2010-01-20 @ 03:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0